مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-22اقتصادي

کشف و ضبط 300 میلیونی چوب آلات قاچاق در رودبار


رییس منابع طبیعی رودبار، از کشف و ضبط سه محموله چوب آلات قاچاق خبر داد و گفت: ارزش چوب آلات قاچاق شده مجموعا به میزان 300 میلیون ریال برآورد می شود.

- ایسنا/گیلان رییس منابع طبیعی رودبار، از کشف و ضبط سه محموله چوب آلات قاچاق خبر داد و گفت: ارزش چوب آلات قاچاق شده مجموعا به میزان 300 میلیون ریال برآورد می شود.

علی امیدی در گفت وگو با ایسنا، از کشف و ضبط چوب آلات قاچاق خبر داد و اظهار کرد: با اجرای کشیک های فوق العاده حفاظتی در شهرستان رودبار، طی چند روز گذشته سه محموله کامل چوب کشف و ضبط و خودروهای حامل این چوب ها توقیف و به پارکینگ هدایت شد.

وی با اشاره به توقیف یک نیسان الوار با 33 اصله الوار تراورس از جنس توسکا، افرا، ممرز و خرمالوی وحشی، گفت: چوب های این نیسان از تالش قاچاق شده بود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار، محموله دوم را یک نیسان دارای چوب قاچاق با 235 اصله تخته تبدیلی از جنس توسکا دانست که از فومن تهیه شده بود و تصریح کرد: یک کامیون نیز که حامل چوب گردو بدون مجوز و از عجب شیر آذربایجان شرقی بارگیری شده بود را توقیف کردیم.

امیدی، با بیان اینکه خودروهای مذکور در مسیر آزادراه رشت شناسایی و توقیف شدند، خاطرنشان کرد: ارزش چوب آلات قاچاق شده مجموعا به میزان 300 میلیون ریال برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 300 میلیونی چوب آلات قاچاق در رودبار

کشف و ضبط 300 میلیونی چوب آلات قاچاق در رودبار